Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (=ÁSZF) az abcdekor Szolgáltató Kft. (továbbiakban abcdekor, székhelye: Budapest, Turbina utca 6; cégjegyzékszám: 01-09-875430; adószáma: 13829151-2-41; Bejegyző cégbíróság neve: Fővárosi Bíróság, elérhetőségek (info@fineartnyomtatas.hu, +36-1-782-5032) jogait és az abcdekor által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

1. Általános tudnivalók

1.1

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön, mint vevő az Abcdekor által üzemeltetett fineartnyomtatas.hu internetes honlapján történő megrendeléssel kezdeményez. A fineartnyomtatas.hu internetes honlapon történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, az igényelt termékeknek és szolgáltatásoknak - a lap Kapcsolat fülein - írásban történő megrendelésével. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket az abcdekor rögzíti, és minden esetben-e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

1.2

A megrendelés leadása még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor Ön teljesíti a fizetést (készpénzben/bankkártyával vagy átutalással) és arról az abcdekor visszaigazoló levélben értesíti Önt. A megrendelést Ön az előre fizetés teljesítéséig következmény nélkül telefonon és elektronikus levélben lemondhatja. A Felek között az áruk/szolgáltatások megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül.

1.3

A fineartnyomtatas.hu internetes lapon található termékadatok, fotók, leírások az abcdekor tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak az abcdekor előzetes engedélyével lehetséges.

1.4

A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések visszaigazolásakor megadjuk a várható szállítási határidőt. Ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről a Vevő tájékoztatást kap e-mailben.

1.5

Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, amelyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót. A végleges Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik.

1.6

Cégünk célja vevőink maximális megelégedettsége, és a folyamatos fejlesztés a változó igényekhez igazodva.

 

2. Megrendelés folyamata

2.1 Megrendelés személyesen:

Nyomtatási megrendelés személyesen műhelyünkben, e-mailben vagy weboldalon on-line menüpont segítségével adható le. A nyomtatandó file minőségét minden esetben ellenőrizzük, ha nem megfelelő felbontása vagy mérete akkor azt jelezzük. Személyes megrendelés esetén is e-mailben küldünk árajánlatot, megrendelés esetén a fizetés személyesen készpénzben, bankkártyával vagy utalással történik.

2.2 Megrendelés e-mailben:

E-mailben történő megrendeléskor árajánlatot küldünk, ha a megrendelést megkaptuk, azt visszaigazoljuk az elkészítési határidő megjelölésével. A kész termék személyesen átvehető vagy kérésre azt csomagszállító cégen keresztül küldjük, átutalási számla kiegyenlítése után. Lehetőség van személyes átvételre, keretezett üvegezett képet mindenképpen személyesen kell átvenni, azt nem postázzuk.

2.3 Megrendelés weboldalon on-line menüpont segítségével:

Bejelentkezés/regisztráció: A weboldalon regisztráció nélkül, vagy regisztráció után lehet a megrendelést összeállítani. A weboldalon lévő Belépés gombra kattintva regisztrálhatsz adataid megadásával vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén felhasználóneved vagy e-mail címed és jelszavad segítségével választhatsz nyomtatási szolgáltatásaink közül. A nyomtatandó file-t itt feltöltheted, amit minden esetben ellenőrzünk. A nyomtatási fajták kiválasztása után a méret megadása és az egyéb kasírozási, keretezési paraméterek kiválasztása után a szolgáltatás megrendelhető. A megrendelés nem kötelező, árajánlat küldhető saját e-mail címre.

2.4 A megrendelés véglegesítése:

Kérjük, az ajánlatunk (2. Ajánlat) minden adatát ellenőrizze le, és ha hibát talál, akkor egyeztessen velünk. Az árajánlat-kérési folyamatban bármikor visszaléphet az előző lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a megrendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat a megrendeléséhez. Ha az ajánlatunkban mindent rendben talált, akkor a végleges megrendelést (3. Megrendelés) a Kapcsolat fülek e-mail-es panelján keresztül adhatja fel.

2.5 A rendelés visszaigazolása, pénzügyi teljesítés:

Készpénzes/bankkártyás fizetés esetén ÁFA-s termékszámlát adunk ki, utalásos fizetés teljesítéséhez proforma számlát küldünk e-mail-ben. Ez azonban nem tekinthető a megrendelés visszaigazolásának. A megrendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza (5. Visszaigazolás), amelyben informáljuk Önt a kivitelezés megkezdéséről és a kivitelezés várható befejezési határidejéről.

2.6 A megrendelések teljesítési ideje:

A megrendelések várható vállalási határidejét a visszaigazoló e-mail-ben közöljük, amely az előutalás beérkezésétől vagy a készpénzes/bankkártyás kifizetés napjától számolódik. A tényleges teljesítési idő készletünk (nyomathordozó, festék, keret stb.) függvényében ettől eltérhet, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e az. Ha nem elfogadható, akkor a termékszámlát lestornózzuk, a készpénzt visszaadjuk, átutalásos fizetés esetén pedig visszautaljuk.

2.6 Csomagfeladás, kiszállítás:

Cégünk postai feladással Magyarország területén 20 kg súlykorláttal és maximum 1.000.000 Ft-os értékhatárig, külföldre pedig 10 kg-súlyhatárig, 120.000 Ft értékhatárig és 300 cm körfogatig vállalja a házhozszállítást. A futáros belföldi kiszállítást is biztosít cégünk, melynek súlykorlátja 40kg. Budapest és agglomerációs körzetén kívüli futáros kiszállítás feltételeit és díjait a feleknek egyedi megállapodásban kell rögzíteniük.

 

Fizetési módok:

  • Készpénzzel/bankkártyával az abcdekor-ban: Fizetés készpénzzel/bankkártyával a megrendelés véglegesítése után a készpénzes fizetési opció választásával, a kivitelezés megkezdése előtt.

  • Átutalás: A megrendelés ellenértékét, a megrendelés véglegesítése után, a kivitelezés megmegkezdése előtt átutalással is kifizetheti. Az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a proforma számla azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: K&H Bank zRt. 10401055-50526751-78701017.

  • Fizetés weboldalon keresztül on-line megrendelés esetén: OTP Bank, Simple Pay rendszer segítségével

 

Átvételi módok:

  • Csomagküldéssel/házhozszállítás: A szállítási díjakat jelen ÁSZF tartalmazza, így ön is meggyőződhet a szállítási díjakról. A megrendeléshez tartozó fizetendő szállítási díjat az ajánlatunk tartalmazza. A belföldi csomag feladást 20kg-ig vállaljuk a megrendelés értékhatáráig (maximum 1.000.000 Ft-ig). Postai csomagok kiszállítását külföldre (csak a díjtáblázatban jelölt országokba) 10kg súlyhatárig, 120.000 Ft. értékhatárig és 300cm körfogatig (szélesség, magasság összegének kétszerese plusz a hosszúság) vállaljuk.

  • Kiszállítás futárral: Futáros kiszállítást Magyarország területén biztosít cégünk, melynek súlykorlátja 40kg.

  • Személyes átvétel az abcdekor-ban: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését budapesti telephelyünkön személyesen vegye át. Megközelíthetőség. Ebben az esetben azonban kérjük, minden esetben várja meg az értesítő e-mailt, melyben tájékoztatjuk, hogy rendelése átvehető. A megrendelt termékeket személyes átvételkor is becsomagolva adjuk át. Kérjük kiszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

A termékszámlát az abcdekor állítja ki.

Adószám

13829151-2-41

VPID

HU 0001930339

Pénzforgalmi számlaszám

K&H Bank zRt. 10401055-50526751-78701017

IBAN

HU27-1040-1055-5052-6751-7870-1000

SWIFT

OKHBHUHB

Címe

Budapest, Turbina utca 6.

Telefon

+36-1-782-5032

Skype

abcdekor

 

3. Megrendelés On-line rendelés menü segítségével:

3.1

A megrendelés lap pontos kitöltésével, a méretek megválasztásával és fotópapírok kiválasztásával és a nyomtatandó kép feltöltésével történik.

Az on-line rendelésen keresztül árajánlat is kérhető nem kötelező az azonnali megrendelés.

Amennyiben árajánlatot kíván összeállítani képfeltöltés nélkül, kérjük, írja be a megjegyzés mezőbe, hogy Árajánlat, és úgy adja hozzá a kosárhoz a megrendelést. A kosár oldalon lehetősége lesz e-mailben lekérni az árajánlat részleteit.

3.2 ADATVÉDELEM

Az érvényes megrendeléshez az űrlap adatok hiánytalan kitöltése szükséges. Megrendelőinknek meg kell adniuk személyes adataikat a rendelés során. Adataikat kizárólag a rendelés teljesítése és az esetleges kapcsolatfelvétel céljából kérjük el. Vásárláskor beérkező adatokat bizalmasan kezeljük, a termék  elkészítéshez szükséges mértékben használjuk fel. Az elkészült termékek postázását követően a feltöltött képeket adatbázisunkból töröljük.

3.3 ELÁLLÁS JOGA

Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával: Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl. egyedi fényképes ajándéktárgyak, egyedi vászonkép, fotókidolgozás), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó. Az internetes rendelés a Ptk. szabályai szerinti vásárlásnak minősül. Mielőtt a Megrendelő véglegesítené, megrendelését fontolja meg vásárlását, épp úgy, mint ahogyan azt egy hagyományos boltban tenné.

A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is Vevőt terhelik.

Vevő által megrendelt, majd át nem vett megrendelésének szállítási költségei illetve az Eladónak az ezzel okozott egyéb kárát Vevő köteles Eladónak megfizetni, legkésőbb az Eladó által a Vevőnek eljutatott fizetési felszólítás Vevő által megadott email címre történő megérkezésétől számított 48 órán belül.

3.4 A megrendelés véglegesítése:

Kérjük, az ajánlatunk (2. Ajánlat) minden adatát ellenőrizze le, és ha hibát talál, akkor egyeztessen velünk. Az árajánlat-kérési folyamatban bármikor visszaléphet az előző lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a megrendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat a megrendeléséhez. Ha az ajánlatunkban mindent rendben talált, akkor a végleges megrendelést (3. Megrendelés) a Kapcsolat fülek e-mail-es panel.

3.5 A rendelés visszaigazolása, pénzügyi teljesítés:

Készpénzes/bankkártyás fizetés esetén ÁFA-s termékszámlát adunk ki, utalásos fizetés teljesítéséhez proforma számlát küldünk e-mail-ben. Ez azonban nem tekinthető a megrendelés visszaigazolásának. A megrendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza (5. Visszaigazolás), amelyben informáljuk Önt a kivitelezés megkezdéséről és a kivitelezés várható befejezési határidejéről.

3.6 A megrendelések teljesítési ideje:

A megrendelések várható vállalási határidejét a visszaigazoló e-mail-ben közöljük, amely az előutalás beérkezésétől vagy a készpénzes/bankkártyás kifizetés napjától számolódik. A tényleges teljesítési idő készletünk (nyomathordozó, festék, keret stb.) függvényében ettől eltérhet, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e az. Ha nem elfogadható, akkor a termékszámlát lestornózzuk, a készpénzt visszaadjuk, átutalásos fizetés esetén pedig visszautaljuk.

3.7 Csomagfeladás, kiszállítás:

Cégünk postai feladással Magyarország területén 20 kg súlykorláttal és maximum 1.000.000 Ft-os értékhatárig, külföldre pedig 10 kg-súlyhatárig, 120.000 Ft értékhatárig és 300 cm körfogatig vállalja a házhozszállítást. A futáros belföldi kiszállítást is biztosít cégünk, melynek súlykorlátja 40kg. Budapest és agglomerációs körzetén kívüli futáros kiszállítás feltételeit és díjait a feleknek egyedi megállapodásban kell rögzíteniük.

 

4. Csomagolás és szállítás díjai:

A csomagolás és szállítás díjait feltüntetjük az árajánlatban, és a véglegesítésre kerülnek a megrendelésben is. Minden megrendelt termék becsomagolásra kerül. A megadott szállítási díjak tartalmazzák a csomagolás díját is. A fotónyomatok papírhengerben, a keretezett és kasírozott képek megfelelő dobozban kerülnek feladásra. Üvegezett képeket maximum 30 x 40 cm méretig tudunk csomagban elküldeni. Az annál nagyobb méretű üvegezett kereteket minden esetben személyesen kell átvenni. Abban az esetben, ha a termék átvételére az abcdekor-ban kerül sor, csak a csomagolási díjat számítjuk föl. Azon megrendelés esetén, amely több terméket is tartalmaz és lehetőség van azokat egybe csomagolni (egy küldeményben kiszállíttatni), akkor a legnagyobb befoglaló méret szerinti termék mérete alapján számítjuk ki a csomagolás illetve a küldemény szállítási díját. 

4.1 Postai csomagfeladás díjai belföldre:

Az áraink bruttó árak és magyar forintban (HUF) értendők.

Méret (cm) Csomagolás + postai csomagfeladás belföldre  (Súlyhatár: 20 kg)
15 x 15 és 70 x 70 cm közötti méret-tartományban 6000 Ft
70 x 100 és 100 x 140 cm közötti méret-tartományban 7000 Ft

Külföldi megrendelés eseténegyedi csomagfeladási díjat számolunk, a megrendelés súlyától és méretétől függően. Erről megrendelőnknek e-mailben árajánlatot küldünk.

4.2 Futáros kiszállítás díjai:

Az árak bruttó árak és magyar forintban (HUF) értendők.

Méret (cm) Csomagolás + Futár
Budapesten belül Budapest agglomerizáció
15 x 15 és 70 x 70 cm közötti méret-tartományban 9000 Ft 13.000 Ft
70 x 100 és 100 x 140 cm közötti méret-tartományban 13.000 Ft 15.000 Ft

Budapest agglomerációs körzetén kívüli kiszállítás díjai egyedi megállapodás alapján.

 

5. Forgalmi kedvezmények

Forgalmi kedvezmény. A fineartnyomtatas.hu internetes honlapon történő megrendeléskor az abcdekor forgalmi kedvezményt ad, amennyiben a Vevő és az abcdekor között erről írásbeli megállapodás születik. A forgalmi kedvezmény alapját az egy megrendeléshez tartozó termékek és szolgáltatások bruttó ellenértéke képezi.

A kedvezmény mértékei a megrendelés bruttó értékhatárai szerint:

bruttó értékhatárok (Ft)

kedvezmény mértéke

150 001 − 250 000

3%

250 001 − 400 000

5%

400 001 − 500 000

7%

500 001 fölött

10%

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) diákjai számára minden fotó- és giclée nyomtatás árából − értékhatár nélkül − 10% kedvezményt adunk.

A forgalmi kedvezmény a termékszámlában kerül elszámolásra.

 

6. Levelezés, vélemények, panaszkezelés

Az internetes honlapunk működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a Vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e-mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. E-mail címünk: info@fineartnyomtatas.hu.

 

Jelen ÁSZF 2023. január 9-től érvényes.